Känner mig lite friskare!

Börjar känna mig lite friskare nu, piggare osv! Och jag har gjort planer för kommande veckan!

Imorgon ska jag gå upp vid 10, duscha och tvätta håret, noppa mina enormt buskiga ögonbryn (inte noppat dem på 2 veckor!) och raka benen, känna mig fräsch igen liksom. Sen ska jag ta en promenad ute med älskling, få komma ut och röra på benen är det jag behöver just nu.

På tisdag ska jag upp tidigt och vara med på skolfotot! Vill inte missa det bara för att jag "är lite krasslig".
Då ska jag även passa på att hämta en bok och lite papper, skolarbete så jag inte kommer så mycket efter. Eller ja det kommer jag väl ha gjort ändå men ska försöka göra lite iaf!

På lördag firar jag och pojken 3 månader, då ska vi äta sushi och gå på bio 
Så mysigt vi ska ha det! Och tänk att det redan är 3 månader, det känns som det var nyss vi blev tillsammans samtidigt som det känns som att vi varit tillsammans hela livet typ.


Kommentarer
Postat av: Tuva

Grattis :3

2011-10-17 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0