Linköping Hairmeet Pictures [bildbomb]

Bilder från HDträffen i Linköping!
Jag är för lat för att lägga alla bilder i kronologisk ordning, eftersom jag snott alla bilder från andra då jag glömde kameran :(
Hursomhelst! Det finns 100 ord att säga om varje bild men jag ska fatta mig kort.
Vi började med att samlas en hel del i catcalls lägenhet.
Sen gick vi ner till den hyrda lokalen och folket öste in!
Catcall och Ayashi hade fixat fina bannern och sattit upp!
Kolla hur många vi var! Helt sjukt :D
Här var det tävling, Gissa vem som gjort håret. Spännande och klurigt!
Det snackas i lagen...
Priser! Fast det slutade med Först till Kvarn. Jag lyckades nappa åt mig färgringen, den kommer jag ha nytta av!
Inte bara hårprylar, piska och handbojor också. Haha så HD xD <3
Mjolpase går runt och visar bilder
Mer lagsnack!
Och bara allmänt snack :D
Vi blåste ballonger! Och en sprack rakt i mitt ansikte när jag blåste den. Fick chock och panik.
Fina tjejor snackar
Alla var så fina!
Coola Isobel med sitt eldhår var också där!
Två av de roligaste. Kan inte ha tråkigt en enda sekund med dem. De är helt sjuka i huvudet :D <3
Fixas med mer priser. Bl.a en typ keramik-apa med...stor snopp....eh ja.
Fina tjejer!
Finaste admin Maddis!
Jag sitter och snackar om något superviktigt som vanligt. Not.
Morgonen efter. Notera mjölken. Köpte 3 liter och hällde i mig. De andra bara skakade på huvudet.
Fixade Emmas hår, såntdär man gör när man är 40 hårnördar :D
Precis i början av träffen!
Ballongeeeeeer!!
Skål typ? :D
Fina Nhora och Billie!
Jag och världens finaste Mjolis <3
Colourspot och Mjolpase <3
Corny med ap-kuken. Haha assåå orkar inte xD <3
Yorii och Lusius, de enda killarna där (plus Vildas pojkvän iofs). Crazy ass!
Fina Barfotabarn <3
PARTY! :D
Jag kör Alien-face och lyckas.
Efterfest på killarnas hotell!
Lusius blev galen av någon anledning. Kanske för att han kände sig utanför när kvällens topic var Boobies.
Jag snodde kamera och fixade fina bilder...
Snygga tjejer!


Det får beskriva min helg, för jag är för lat för att beskriva med ord.
Det var hursomhelst helt underbart. Tack för att ni finns <3
Hade ni inte gjort det hade jag inte heller gjort det.
Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0