Mitt immunförsvar är oexisterande

Haha, gissa vad?
Jag är sjuk igen. Ligger hemma med feber och snorar.


Har precis kommit upp ur duschen, duschade i 3 timmar. Brukar alltid duscha länge när jag är sjuk, får för mig att jag blir friskare då. Och så ligger man inte i sängen och sunkar hela dagen.
Hade planer för helgen, skulle ha träffat Jossan efter skolan sen spenderat helgen hos pojken, men nu....får vi se.

Orkar inte ens bry mig längre, känns som att jag blir sjuk jämt. Första veckan på gymnasiet spenderades i sängen med 40 graders feber, sista veckan på samma termin också. Första veckan på andra terminen också. Och en vecka i början av sommaren iår. Och nu dårå. Bleeh orkar inte!

Vi har typ ingen mat hemma, inte ens mjölk. Vi har typ...potatis, apelsinjuice och skinka. Och ägg. Ska nog göra mig några ägg.

Okej, är inte så pepp på livet idag. Blir så när jag ligger ensam sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0