På inköpslistan + Säljes!

Needz them!
Mina Buffalos börjar bli rätt slitna, ibland vill jag ha lite mer diskreta platåskor dessutom är dessa lite högre så när jag träffar pojken min behöver jag inte få nackspärr kanske :D
Om jag får mina Dr Martens sålda så betalar mamma resten till dessa. Så, någon som är intresserad?
Använda men inte ingådda, storlek 40, 26 cm innuti (jag har egentligen storlek 39 men köpte 40 för då blir de kalasbra med strumpor+sockor på vintern) och har vanliga svarta skosnören.
De är just nu lite smutsiga för syrran lånade dem och gick i typ lera, men om det är någon som är intresserad på riktigt kan jag tvätta dem och lägga upp bilder.
Jag skulle vilja ha typ 500-600 för dem, och sen om du inte kan möta upp mig i sthlm-området så blir det frakt på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0