Liten update inkl påsken

Har varit svindålig på att blogga på senaste tiden men jag har varit så stressad, känt mig ful, inte hunnit osv. Över påsk har jag dessutom varit i Öregrund med pojkvännens släkt så då har jag faktiskt inte haft lust att blogga.


Nu i veckan är det lov och det är superskönt! Idag gick vi upp halv 8 och åkte iväg hem tidigt, sen har vi hängt med Danne nu. Imorgon ska vi äta sushibuffé och sen ska jag hem.
På fredag färgar jag håret och på lördag sätter jag i det nya löshåret, och det ska bli så jävla skönt *___*
Då blir det massa egobilder :D

Kommande vecka fyller jag år, på fredagen, woho! Får en kamera då thihi då blir min blogg lite roligare med fler bilder. Tills dess kanske den är lite död, tyvärr.

Middag hos pojkens släkt

Dags att måla ägg och jag gjorde detta, thehe :p
(jag suger på att rita men gjorde mitt bästa, man ser iaf vad det ska vara!)

Hade detta smink en dag :)

Käkade finmiddag med pojken igår kväll

En massa mat, helt galet mycket. Blev väldigt mätt.


Och det har jag gjort senaste veckan!
Ni då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0