THE NAKED TRUTH

Ligger hemma och dricker te/kaffe, tar vitaminer och ipren, kollar på film och pluggar. Är förkyld och snorar som en barnunge. Nässprayen är nästan slut och maten hemma är typ slut haha :(

Fyller magen med kaffe och te nomnom, problemet är bara att jag måste gå på toa typ varje timma hahaha :D



Såhär ser jag ut när jag är sjuk.
Osminkad, håret i en fläta, mjukiskläder och flottigt ansikte.
The naked truth typ.




Detni! Nu kanske ni förstår varför jag packar på 30 kg foundation?
Nu ser ni också hur mycket ögonbryn jag egentligen har, haha :D Behöver dock trimma dem, börjar få lite utväxt och stubb...
Det mesta är dock acneärr efter att ha haft acne sen jag var 12 år. 5 år har jag alltså haft problem med huden, ända sedan jag blev tonåring typ. Jobbigt som fan. Om ni vill kan jag göra ett separat inlägg om hur min acne har förvärrats/förbättrats, vad jag använder för tvättgrejer osv.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja gör gärna ett inlägg om acne/ produker för det och sånt. Jag har haft acne i ca 3 år och har det fortfarande. Usch är verkligen riktigt trött på finnar!!

2012-04-26 @ 17:48:41
Postat av: Titti

Söt!

ska inte låta som en morsa men man ska helst ta hand om hyn och inte ha massa hudkrämer och sånt på. (Ta inte illa upp)

Kan inte du göra en video på hur du gör ögonskugga till dina ögon? Det ser så snyggt ut :)


Svar: inte en massa hudkrämer och sånt, vad menar du då? Om jag inte smörjer in min hud dör den, det är superviktigt att ge huden fukt!well, jag gör massa olika. Har lite sminkvideos på min youtubekanal, kolla där :)
Frida Allwin

2012-04-27 @ 13:59:21
URL: http://livetsomtitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0