Våren är här! :D

Igår var det fint väder och trots feberkänslor och förkylning var jag med Johan och Danne, satt ute i solen på gräset och hade det trevligt. Fotade lite och käkade Max :D


Köpt laktostabletter så jag kunde smaska på en lyxshake utan att dö :D


Fina solen <3 du är saknad.


Pojken hugger in på mat, hur gullig är han inte? :D


Grönt tjockt gräs <3 mjukt och myyyys :D


Himlen var blååå och körsbärsblommorna håller på att slå ut


Jag och mina töntiga killkompisar :D


Det är roligt hur jag inte ens ser speciellt blek ut på den här bilden, för annars när jag tar bilder med folk är jag vit och de andra bruna. Haha gillar iofs att vara blek men det är trevligt att inte se ut som en sjukling på alla bilder!


Kolla hur fint liksom :D

Inga bilder är redigerade och alla är tagna med min Canon EOS 600D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0