Att ha 65G

Nu ska jag skriva ett väldigt personligt inlägg och jag förstår om ni inte kommer fatta osv men det skiter jag i :)
 
Ett problem jag har haft i flera flera år är mina bröst. Jag har ganska stora bröst och det säger jag inte för att skryta, jag önskar faktiskt att de var mindre. Varför är det jobbigt att ha stora bröst? Killar gillar ju stora bröst!
Ja, men när man inte hittar sin bhstorlek i någon affär alls blir det jobbigt. Tänk att du ska köpa en ganska tight tröja och den passar bra, men dina bröst får inte plats i den så de blir ihopklämda och du kan typ inte andas. 
Bikini har jag inte haft på väldigt länge eftersom det inte finns, senast jag badade med skolan badade jag i min bh. Som jag hittade på utförsäljning när de tog bort min storlek. 
 
Bröst består mestandels av fett så desto mer du väger desto större bröst har du. Likadant om du är underviktig är det vanligt att knappt ha bröst alls. Därför måste du vara normalviktig om du ska förminska brösten. 
 
Jag har inte bestämt mig om jag ska operera mig eller inte. Eftersom jag egentligen inte har några fysiska besvär vet jag inte om jag kommer göra det. Och nu pratar vi om att operera dem gratis av landstinget, för jag har inte 30 tusen att punga upp för en operation, lets get real liksom. 
 
Jag tar sällan bilder där ma ser hur stora dem är delvis för att jag nästan aldrig har så urringat osv, och delvis för att ja jag är ju inte bekväm med det så då vill jag ju inte se det på bild heller. Så jag fick gräva lite i arkivet för att hitta bilder...
 
Jag tycker inte ens mina bröst är så stora när jag bara ser dem sådär, men sen när man typ ser någon bild och när alla kommenterar fattar man ju. Så, jag har 65G i bhstorlek. Några frågor på det?
 
Yeah, grab those boobies!
 
Här är en bild när jag är ca 10 år. Ser ni mina boobies? Jag hade redan då C-kupa..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du skrev ett lite mer personligt inlägg! :)

Själv har jag 75D och sparar till en bröstförstoring, så det är ju väldigt individuellt hur stora man vill ha. :P

Det allra viktigaste är att du trivs med din egen kropp, så gör alltid de val som du tror att du kommer att vara mest bekväm med! :)

Svar: önskar jag kunde ge dig lite av mina! Ja, grejen är väl att olika storlekar ser/känns olika ut på olika personer beroende på kroppsuppbyggnad. Jag är ganska smal utom min lilla bilring som jag lätt gömmer så då känns brösten ganska överväldigande och onödigt stora.
Frida Allwin

2012-08-02 @ 11:26:48
Postat av: Martina

Har en kompis med liknande problem, fast hon får ryggont av sina. Men det man kunde göra är att beställa tid hos en doktor å prata om det, då får man ju även se före å efterbilder på dom operationer dom gjort. Fast det gjorde så att min kompis inte ville operara...

2012-08-02 @ 17:28:43
URL: http://www.edvallarna.devote.se
Postat av: hanna

no offense men du ser verkligen inte ut att ha så stora bröst när man kollar på dina bilder!

Svar: jag vet, det är för att jag inte trivs med dem och aldrig har på mig något urringat.
Frida Allwin

2012-08-29 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0