Ett superlångt blogginlägg så ni klarar er genom julhelgen!

Yo!
Kommer inte hinna blogga imorgon så GOD JUL typ! :D
Stressig dag idag, har varit och handlat massa julmat, gjort julgodis, kokat skinka, klätt granen och nu ska jag strax hoppa ner och ta mig ett julbad! Sen blir det att fixa naglarna med syrran, och käka middag. Ikväll blir det Grinchen och nachochips som alltid kvällen innan julafton. 
Imorgon är jag hos min moster och lite släkt där, funderar på att ta med mig kameran och ta lite mysbilder :D
 
Tröjan är fin och kommer från Drop Dead :D
Så har jag iaf sett ut idag och jag har färgat om håret så nu är det inte lika grönt som det var tidigare nu är det blont på riktigt :D
 
Förresten, kolla in! Jag och mamma satt och kollade på gamla kort igår och jag hittade detta från 2006. Känner ni igen mig? Det är jag och min tvillingsyrra på bilden :D
 
Var på bio igår med Johan, för vi firade 17 månader! Tänk så tiden går, helt galet! Snart 1,5 år ju!
Såg Hotel Transylvanien och den var skitkul :D
 
Imorgon är det jul och jag känner mig mest lite såhär
Vet inte varför men har ingen julstämning alls :( brukar iofs inte ha det innan jul nuförtiden men ändå, så tråkigt :( 
 
Det var någon som kommenterade mitt nagellack på förra inlägget så tänkte visa de här, med bättre bild!
Hur döfint är det inte? Nästan lust att måla om de i samma färg, men tänkte prova Orlys Meet me under the mistletoe för den är ju väldigt julig och inte provat den! 
 
Haha har bloggat så lite på senaste tiden så har massor att visa! Till exempel mina awesome unicorn-pepparkakor!
Fina va? Gjorde 7st men har ätit upp nästan alla, hehe!

Nu egobilder innan det här löjligt långa blogginlägget avslutas! :D
 
Hej Instagram haha

Kommentarer
Postat av: Nilla

Snygg tjej!

2012-12-24 @ 00:41:33
URL: http://nillananic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0