Främling

Hej finisaaaar!
Har inte hunnti blogga något förens nu, haft fullt upp hela dagen! Ska inte tråka ut er genom att berätta hela min dag men äntligen kom jag och pojkvännen iväg till gymmet. Han var lite mesig som delvis beror på att han skadat axeln, men kom igen lite sit ups kunde han ju ha gjort iaf! :D Aja ska träna på fredag igen, och kanske imorgon om jag orkar, för nu fan ska magen bort! Ska försöka peppa Johan också, samtidigt tycker jag om att han är sjukt otränad och hans lilla mage är typ mysigaste ever <3

Haha töntvarning men gissa vem som var inne i salongen idag?
Carola!
Fangirlade lite, även fast jag liksom inte gillar henne så. Men ah, kändis! Hon kommenterade mitt smink och jag kände mig lite cool, haha fast det var mest syrran och mamma som tyckte det var coolt.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska lägga mig och kolla på en film innan jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Jag är smått förälskad i ditt hår. Fan va cool du är!

2012-02-15 @ 22:01:30
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0