Friday

Hej finisar!
Har precis kommit hem till pojken igen efter att ha varit på bio och sedan fikat. Vi såg En gång i Phuket som var skitrolig, jag satt och skrattade högt (typ 10 minuter efter det roliga haha hela bion tyst utom jag som dör av skratt...), se den! Sen fikade vi på Café 60 som typ alltid har öppet! :D
Nu är vi hemma igen och ska nog snart sova. Har lite huvudvärk faktiskt.
Imorgon blire att sitta i baksätet i pojkens bil då han ska övningsköra. Sen ska jag iväg på kvällen på tjejmiddag då Lollo har fyllt 18 år!

Nu ska jag vara social med min pojke, som jag btw fotade i studio idag och han blev så jävla snygg att jag kommer spamma er med bilder :D

Ha en underbar fredagskväll så ska jag fixa så ni kan kommentera snart! Püzz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0