Fridde svarar!

Fått in lite frågor i kommentarerna senast så jag tänkte att jag svarar er här istället.


(Annars brukar jag svara på era bloggar men vissa har inte bloggar så egentligen skulle det vara bäst om jag svarade i kommentarerna. Vad tycker ni?)





Var du på Bryan Adams konsert på grönan i somras?
Nope, det var jag inte! Dock var min pojkvän där, min syrra och mina gudföräldrar :D




Hon som hette Decapitation på bdb förrut..vet du vad hennes nya bdb-namn är?
MrBarbie heter Linn nu :D




Hur har du fixat så du fått två menyer?
Jag har klurat med detta över ett år nu själv! Det finns koder som ska sättas in i både stilmallen och kodmallen.
Svårt att förklara mer än så i bara text utan att typ lägga ut hela sin stilmall/kodmall. (vilket jag gärna inte gör)


Kommentarer
Postat av: Nikky Jones

Ååååh fan kan du inte förklara typ hur man gör två menyer? Jag klurar också på det, sitter i min testblogg och klurar hela tiden. Försöker att muta en kompis till att göra det men hon fattar inte heller :(

2012-02-09 @ 03:01:07
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0