Peace & Love

Det blir visst P&L i sommar, jag och pojken bokade för några dagar sedan!
Lugn Camping Deluxe - så man har möjlighet att sova när man tröttnat på festligheterna, möjlighet att duscha och gå på toa (jag ber till gudarna att de har handfat och spegel! Skulle vara skönt att slippa sminka sig/fixa håret/sätta i linserna i tältet liksom) och gratis mobilladdning. Sjukt värt 200:- extra!

Min syrra tyckte jag var tråkig men vadå, de är campingen närmast festivalområdet, man kan fortfarande umgås med alla på vanliga campingen men har lite ess i rockärmen. Min syrra och typ resten av alla jag känner ska dit så det kommer nog bli skitkul.

Och så kommer Kent och Enter Shikari.
Mhm! Vi får se om det slår Arvikafestivalen 2010!


Kommentarer
Postat av: Borlängare

Tror ikke att de kommer finnas spegel och sånt.

För man kan skada någon om man har sönder den..

Petiga är dom x3

2012-02-06 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0