Skype och sminkvideo

Idag har jag inte bloggat för jag har mått skit faktiskt. Imorse hade jag tappat rösten men hade turen att inte vakna med ont i magen. Sen tog jag en dusch och när jag skulle käka lunch fick jag kramp i magen och missade min läkartid :( så jag ska dit på fredag istället.
Sen somnade jag, åt lite middag, gjorde lite läxor och pratade på skype med pojkvännen.


Sen nu på kvällen håller jag på att redigera en video jag spelat in när jag sminkar mig, woho! Inte foundation och sånt men typ allt annat :) Den kommer komma upp på youtube (och här såklart) inom närmsta veckan. Jag måste bara rensa lite i datorn så jag har tillräckligt med minne, för filerna är superstora när man filmar i HD!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag till skolan! Püzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0