Osminkad segdag

Har precis kommit hem, igår var lite halvkrångligt! Var segt på tjejmiddag då jag typ inte kände någon och alla andra kände varandra så jag hade ganska så tråkigt. Så mitt i natten drog jag till pojken! Satt i 20 minuter på gullmars och gjorde av med 50 spänn på kanske den äckligaste burgaren någonsin.
Sen när jag kom till pojken var jag så trött att jag nästan somnade direkt haha :D socialt.
Men det var mys iaf!

Idag vet jag inte vad jag ska göra...städa typ? Pojken kör upp imorgon så han kör bil hela dagen idag, så vi hinner inte ses mer :( Får hoppas att det går bra iaf!


Ibland har jag såna dagar man inte orkar fixa sig. För mig är det söndagar när jag sovit hos pojken. Slänger på mig en mössa och en hoodie och det får räcka! Kammar man fram håret över halva ansiktet känns det inte så naket heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0