We are the drag kids

Bättre sent än aldrig!
Här kommer bilderna från festen den 20e januari!
Lollos underbara hår! Jag har klippt, färgat och stylat det. Är det inte helt perfekt? :D
(nu säger jag inte det bara för att jag gjort det utan för att jag verkligen tycker det!)
Några var lite dåligt utklädda må jag tycka...
Fortune cookies! :D väldigt roliga sådana också!
Glad födelsedagsunge!
Jag och pojken min!
Han var superfin och jag har en skitbra bild på hur han såg ut (detta var i slutet av kvällen) men jag tror han mördar mig om jag lägger upp den bilden. Men nån dag!
När vi fixade honom skrattade vi i en kvart, oavbrutet.
Kass bild på mitt smink men eftersom jag glömde att ta bilder och hade lovat så...ja. Iaf!
Inspirerat av Jeffree Star. Inte så stor skillnad från det jag brukar ha förutom rosa ögonbryn.
Snygga Lollo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0