Hosta?

Ligger sjuk igen (tror jag aldrig blev frisk från förra gången) men denna gång med en sjukt irriterande hosta.
Halsen håller på att dö så jag ska inte prata något alls idag. Har redan druckit 4 koppar te på 2 timmar....eh.

Internet är tillbaka verkar det som och...jag har inget att blogga om.
Mitt liv verkar nog sjuuukt tråkigt eftersom jag aldrig har något att blogga om! Men det känns inte så kul att bara blogga om vad man gör på dagarna. Oh well..

Idag har jag legat i sängen bara. Hostat. Hann gå upp och sminka mig och så innan jag fick världens hostattack och den slutade typ inte. Så....ja. Tänkte kolla på Lost men det laddar i 100 år och det finns inte så mycket annat att göra när man måste hosta jämt. Har feber också, så jag är typ yr (????) och trött. Bleh.

Haha har rensat datorn och gjort en ny användare och enda bilden jag hade var denna.
Mhm Popcorn. Skulle aldrig kunna käka det nu, dödar ju halsen!

Kommentarer
Postat av: kijsa

tack för all hjälp! då hoppar jag nog in där om ett tag!

2012-01-18 @ 13:37:16
URL: http://kijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0