The Stig-Helmer Story

Idag blev jag minsann väckt och meddragen på bio av familjen. The Stig-Helmer Story, en ganska seg film faktiskt. Lite småkul ibland men mest.....meh. Mamma tyckte om den iaf, var nostalgi för henne eftersom det var mycket grejer från 50talet (mamma föddes då) så det var väl trevligt för henne.
Kan annars inte direkt rekomendera den.










Hade fått en fråga här på bloggen!

Nope, Linda har ingen blogg! Jag har tjatat på henne om det men hon vill typ inte. Hon lägger dock ut ganska så många sminkbilder på sin facebook, Linda Höstklint heter hon där :)



Min pojkvän hälsar: Jag har problem. Och jag håller på att göra en blogg!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag gymma och hjälpa pojken med sin bloggdesign :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0