Skola på en lördag??

Har inte hunnit/orkat blogga. Blir alltid såhär i januari typ.
Idag har jag legat hemma med IBS attacker, kännt mig ful och tjock och sen kom pojken över och gjorde mig lite gladare iaf. Nu är han iväg och ska plåta på en spelning i Fryshuset.
Så ikväll ska jag göra lite nyttosaker. Ska göra klart 3 läxor jag har som ska lämnas in nästa vecka, lika bra att göra dem nu. Ska också duscha och tvätta håret, är inte speciellt fräsh i håret just nu :P

Imorgon har min skola öppet hus och då ska jag vara i salongen och typ jobba. Obligatorisk närvaro på en lördag <3 älskar livet liksom!

Nej, nu måste jag sätta igång!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Nikky Jones

Jobbigt med IBS! :) Men tur att du har pojken din! :)

2012-01-28 @ 01:15:38
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0