Kent och rosa armhålor

Blogginläggen blir inte så täta nu när jag är borta så mycket men desto längre och innehållsrikare. Det får iallafall duga för tillfället. 
 
Nu har jag (äntligen?) kommit hem efter en Kent-helg i Göteborg och några nätter hos pojkvännen. Var tänkt att vi skulle stanna längre i Göteborg än vi gjorde men det uppstod problem så vi fick sova i bilen och på söndagen var vi så möra att vi kände att en dag på Liseberg och Ullared inte var så lockande åkte vi hem då istället. Kent var underbart som vanligt och jag stod längst fram i mitten. 
 
 
 En var väl nummer 14 i kön och hade fint sova-i-bil-smink. 
 
 Men det var det lätt värt och det var som alltid en underbar konsert <3
hihi <3 
 
 
 
 
Har jag berättat för er hur mycket jag älskar min pojkvän? Har jag? Kanske, men här kommer ett bevis.
Vi har länge skojat om att vi skulle göra detta men att faktiskt göra det var....haha obeskrivligt roligt. 
Och att min fantastiska pojkvän faktiskt går med på detta måste väl vara ett bevis på att han älskar mig? Jag tror nog det. 
 
Så, det är blekt och sen färgat med Special Effects Atomic Pink. Ingen spray, inget fake. Typ permanent. 
Har jag berättat för er hur mycket jag älskar min pojkvän?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA, vad fint med rosa! ;D

2012-07-17 @ 21:33:18
Postat av: Sam ~ *

HAHAHA vad snyggt det blev med det rosa... XD

2012-07-20 @ 14:07:39
URL: http://samspooky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0