Tillbaka!

Hej bloggen!
Har ni glömt mig?
Jag lever faktiskt fortfarande. Dock inte så mycket på internet utan mest irl. 
Var ju på P&L och kunde inte uppdatera något då, sen direkt efter åkte jag hem till Johan och nu är jag hemma igen. Peace&Love var ganska galet men fortfarande ganska mesigt, men fett kul! Jag och Johan sov tre nätter i tältet varav sista natten jag blev förkyld, sen flyttade vi in till min kompis Lena som bor i Borlänge. Så skönt!
Såg Kent vilket såklart var som vanligt helt underbart, stod längst fram som alltid. Såg en massa andra band också och har säkert gått upp 5 kg med alla belgiska våfflor, kinamat och godis jag ätit under veckan. 
Är fortfarande förkyld och haft feber ända sedan vi kom hem från Borlänge, så nu ska jag packa upp allt och mysa ner mig vid katten och kolla på en film. Vräka i mig lite smärtstillande och sätta på mig mjukisbyxor. 
Tänkte även ringa mamma så hon vet att jag kommit hem nu, vi har inte setts sen....öh....förra måndagen. Tror dock pausen var välbehövlig för oss båda. 
 
Bilder kommer sen, även om jag inte tagit så många. 

Kommentarer
Postat av: carro

jag såg dig på p&l! var på väg att gå fram till dig men jag pratade i mobilen med en kompis som jag försökte leta på samtidigt sen gick du haha :)

Svar: haha awh :(
Frida Allwin

2012-07-04 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0