Instagram i Öregrund!

Detta är ett litet såntdär fint tidsinställt inlägg som storbloggare brukar göra när de inte hinner blogga. 
Jag tänkte bara göra ett för att jag vet att jag kommer vara för lat att blogga senare :D
 
När ni läser detta sitter jag troligtvis i bilen på väg till Öregrund och har det najs. Är nog rätt trött, men ändå!
Tänkte försöka mobilblogga lite nu i dagarna här uppe, men blogg.se appen vill ibland inte funka och uppkopplingen här på landet är inte alltid den bästa. På Instagram kan ni iaf följa vad jag gör, jag postar nästan alltid en bild varje dag och ibland spammar jag :D 
 
Så bloggar jag inte nu i helgen kommer ni nog se mig ändå på Instagram. Följ mig där, Inspectorpink heter jag! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0