Packar om!

Det där med att blogga gick ju sådär....
Lyckades iallafall få upp en liten video från första kvällen, där ni även fick se mitt nya hår!
Vad tyckte ni? Jag stormtrivs faktiskt! :D
 
Tyvärr fick jag urinvägsinfektion morgonen på midsommarafton så halva dagen spenderades på Östhammars akutmottagning. Fick iaf antibiotika och nu känns det lite bättre. Som tur är påverkar alkohol inte medicinen så Peace&Love kommer inte bli snortråkig, även om jag kommer ta det ganska lugnt iaf tills kuren är slut. 
 
Nu håller jag på att packa. Samma väska, lite annat innehåll. Får....inte...glömma....något....
Kommer säkert glömma något viktigt ändå, men jag har hela kvällen på mig idag och hela morgonen imorgon. Fast jag ska försöka ta sovmorgon, ladda upp så jag orkar liksom :) 
 
11 månader med dig och jag älskar dig mer för varje dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0