Peace & Love!

Woho! Nu är det inte långt kvar till Peace and Love! 
Själv ska jag dit med pojken min, och vi ska bo på Lugn Camping Deluxe för vi är töntar :D
Så nu sitter man här och skriver packlista, vad fan ska man ta med sig?! Finns ju självklara saker som tält, sovsäck och kläder men annars? Behöver tips på smarta saker att ha med på festival!
Det är faktiskt första gången jag ska på festival på riktigt. Förra gången var Arvikafestivalen 2010 och jag bodde i en lägenhet med mamma, syrran och Lollo. Det var jättetrevligt, fint väder och när det regnade var vi inne och kollade på Top Model. Haha, så jag är lite av en festivalnoob! D:
 
Så, tips på packning?
 
Och, vilka ser jag där? Ni får GÄRNA komma fram och hälsa, spring efter mig om jag är påväg bort! För jag träffar folk hellre irl än att få kommentarer på bloggen om att ni typ såg mig äta och satt och stirrade på mig......eh. Ja. 
Imorgon fixas festivalhåret, även midsommarhåret, och kan säga att ni kommer garanterat att lätt känna igen mig :D Postar bild här imorgon när allt är klart, men jag har lovat att inte lägga ut någon bild förens håret är klart för pojkvännen vill bli överraskad, gullen <3
 
Nä, nu måste jag verkligen sova. Imorgon blir en lång dag av packning, hårfix hos Extend och sen bilfärd upp till Öregrund. Men skitkul, älskar när dagar är fullproppade med saker att göra!! :D :D 
 
Gonatt <3
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

ska inte på p&l men jag bor i borläne och om jag ser dej ska jag försöka våga komma fram c:

Svar: Gör det!!! :D
Frida Allwin

2012-06-20 @ 01:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0