Senaste tiden?

Tänkte blogga, för en gångs skull. Vad har jag gjort senaste dagarna?
Idag har jag varit i stan med Johan, och tagit ut löshåret. 
Igår var vi också i stan och hade picknick, och kollade på Lost på kvällen. Mys! Det var faktiskt precis ett år sedan igår, som vi träffades för första gången. Jag gav Johan en badanka haha :D han blev glad!
I söndags fyllde min kusin år så då var jag på kalas där. Resten av helgen spenderades i sängen eller i köket, gjorde dreads att sälja pga pengabrist, medans Johan var på Metaltown och roade sig. 
Annars har jag nog inte gjort så mycket senaste tiden, haha. 
Jo visst fan, slutade skolan och fick betyg! :D Detta är alltså samlat från 1an & 2an.
 (och jag som tycker att jag latat mig hela tvåan?? eh...)
 
 
Just nu sitter jag med färg i skallen och ska snart krypa till kojs. Imorgon blir det att packa inför midsommar då jag, Johan och Erik ska upp till Öregrund med resten av Johans familj. På schemat står tydligen "Vara vaken i 36 timmar, supa sig aspackad".....vi får se hur det blir med dem planerna. Jag är ganska mesig på båda grejerna må jag erkänna... På söndag kommer jag hem och då blir det tvättstugan och packning, för på måndag blir det Peace&Love! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0