Godmorgon!

Har sovit askasst inatt, somnade halv 2 vaknade vid 4, gick upp vid 6.30. Värt.
Så idag ser jag trött ut! Och är lite trött. Men glad ändå!
Idag vankas det utvecklingssamtal, en lektion och så ska jag till pojkvännens skola och försöka fixa en sak...som jag är jättenervös över. Bleh.
Orkade knappt fixa håret, det behövs tvättas, och kastade på mig svart ögonskugga för att inte känna mig lika naken som igår. Ser ännu tröttare ut.
Hur gör djur? Liksom. Så känner jag.
Alla ser pigga ut efter 2,5h sömn och här sitter jag och ser ut som ett vrak efter mer än dubbla.
Är iofs van att sova minst 8h. Som en mänsklig varelse. För det är fan inte mänskligt att sova 2,5h per natt. Hur klarar man sig? Aliens...


Ser ni mina fina ringar/påsar/whatever under ögonen?
Nej, ni stirrar bara på mina bröst va? Vet inte varför de ser ut som bomber, antar att de är det.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha ... "ni stirrar bara på mina bröst va?". Avslöjad :P

2012-03-27 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0