I ask you!

Något jag tycker är jättekul är kommentarer på bloggen. Att få respons på det man skriver, eller bara en fin komplimang (man får dem inte så ofta nowadays känns det som) av en främling.

Tycker också det är kul att prata fram och tillbaka med andra som bloggar, känns som att bloggningen blir mycket mer levande och framför allt givande då! Skulle gärna lära känna lite av mina läsare, snacka med er liksom! Annars är det ju bara jag som sitter och babblar och visar mina töntiga bilder :)



Kommentarer
Postat av: Josephine

Varför jag läser din blogg är en enkel fråga!

Jag läser din blogg för att du är så jävla awesome! Älskar din stil och allt sånt :)Läser även din blogg för du har intressanta inlägg och jätte vackra bilder! :) det som är helt jeffla grymt på din blogg är egentligen ALLT tycker jag! :D



Hittade din blogg när jag sökte på lila hårfärg på google, eftersom jag ska färga håret lila så vill jag veta lite information och vilken som är bra färger, något du vet som du kan tipsa om? :3



Hm.. Jag då?

Jag är en tjej med intresse på hästar och foto, så det blir mest hästfoto men jag fotar annat såklart!

Min blogg handlar om vardag (När jag inte är i stallet :/ ) Händer då och då att det kommer in tips osv :) Haha jag super på att skriva om mig själv.. :)

2012-03-03 @ 08:03:28
URL: http://dressyrkompis.blogg.se/
Postat av: Linda

Tror det var Hairdrobe jag hittade din blogg på. Började följa den för att jag gillade ditt hår (har själv haft rosa hår), sen har jag bara hängt kvar här :)Tycker det bästa med din blogg är när du tipsar om hår och smink (skulle gärna vilja läsa mer om sånt)



Och vem är jag då? En svartsminkad, svartklädd musiktok med förkärlek till metal, ebm och Lars Winnerbäck. Älskar sommar, festivaler, pyssel, hälsa, träning och allt som har med skönhet att göra.

2012-03-03 @ 08:52:35
URL: http://exorciqas.blogg.se/
Postat av: Isabella Russo

Hej!

Jag har skrivit in mig på Itrims viktminsknigs program. Jag har i snart 12 veckor bara ätit måltidsersättningar och tränat väldigt regelbundet!

2012-03-03 @ 09:20:42
URL: http://http:/egoows.blogg.se
Postat av: Plinzz

Jag hittade din blogg genom att jag hade följt din youtube-kanal ett tag, och någon gång så hade du lagt upp en video på svenska. Jag blev jätteförvånad för jag visste inte att du var svensk, haha! Du hade i alla fall länkat din blogg där så jag klickade in~ Tyckte att du och din blogg var så mysiga att jag började följa den på bloglovin ^w^

2012-03-03 @ 10:07:18
URL: http://plinzzchan.blogg.se/
Postat av: Damien

Jag hittade dina videor på Youtube, och jag såg att du hade blogg. Och så läste jag det sedan dess. :)

Vi typ av har samma åsikter, och därför jag gillar din blogg: 3

2012-03-03 @ 11:08:12
Postat av: Leone

Jag är en ointressant fjortonåring med konstant jobbigt kort typ ljusgult/vitt/grått hår. (fast det blir rosa ikväll, har haft lila & blått) jag är inget speciellt, egentligen.

jag hittade också din blogg genom youtube. Och jaa, jag läser din blogg för att du har cool stil och bra inlägg :)

2012-03-03 @ 17:37:24
URL: http://leones.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tittade på dina videor på Youtube och såg att du hade en blogg, sen började jag följa den.



Jag läser din blogg för att den gör mig glad samt för att du är söt och tar fina bilder. :)



Just nu mår jag själv väldigt dåligt så jag behöver verkligen bloggar som drar upp mig. Jag är lite dåligt på att uttrycka hur mycket bloggare faktiskt hjälper mig att orka ta mig igenom dagarna bara genom att finnas där och sprida glädje. Jag vet, jag borde kommentera mer, det är bara svårt att hitta ord ibland ...

2012-03-03 @ 18:39:31
Postat av: Emma

Om mig kan du läsa på min blogg, meheheh länk - http://emzzyy.blogg.se

Jag vet faktiskt inte hur jag hittade din blogg, men hur som helst fastande jag för den direkt! Jag läser din blogg för att jag älskar som sagt din stil, ditt hår:3 och hur självsäker du är, eller verkar iaf. Du tror på dig själv och du vågar vara bara dig! Det bästa med din blogg är nog att du skriver precis som du vill, du har humor, men kan samtidigt vara allvarlig. Och aa, du är dig själv! :D Älskar din blogg!!

2012-03-03 @ 21:51:25
URL: http://emzzyy.blogg.se/
Postat av: -

vet inte hur jag hittade din blogg, men du och din stil var(är) så söt så jag fortsatte helt enkelt!:)

2012-03-05 @ 15:45:16
URL: http://b3r1t.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0