Montag!

Idag är det måndag och jag fortsätter på gårdagens tema "Jag orkar inte sminka mig"-smink.
Hade frisörlektion imorse då jag slingade en kompis hår, sen en liten lunch och bussen till sjukhuset. Lämnade tillbaka mina hörselapparater eftersom de inte har hjälpt alls. Istället för att ta bussen och tunnelbanan hem tog jag en promenad, hamnade lite fel och tog en fet omväg men hittade hem iaf, en timma tog det och det var ca 6 km! Superskönt, var jättevarmt och blev nästan lite svettig på ryggen.

Nu sitter jag med en stor kopp kaffe och ska göra lite plugg, och om ca 1h kommer pojkvännen och hämtar mig med bilen så åker vi till gymmet, hell yeah!

Har en jättepigg och positiv dag idag, känns grymt! Fler såna tack! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0