Nä asså jag vet verkligen inte vad jag ska ha för rubrik....

Spännande hur typ alla hittade min blogg via Youtube haha! Trodde inte ens så många i Sverige hade sett mig där (typ den "kändaste") men kul! Är roligt att få kommentarer från er som inte brukar kommentera, klickar faktiskt in och kikar på varje blogg :D
Har inte bloggat något idag eftersom jag varit hos pojken och inte hunnit. Igår var vi på en fjortisfest i Fryshuset men drog rätt snabbt och spenderade resten av kvällen på Max i Länna. Pojken åt 2 menyer, Erik åt en skitstor meny och jag åt 2 påsar minimorötter....
Idag drog jag upp och gymmade med pojken, känns så sjukt bra och det blir faktiskt bara roligare och roligare att gymma, har jag sagt det tidigare? Iaf, känner mig så jävla bra!
Sen har vi varit på söndagsmiddag hos Johans släkt eftersom någon fyllde år. Det var trevligt, fick god mat och det var typ "buffé" så jag kunde ta det nyttiga. Käkade massa sallad med frukt och nötter i, kyckling och drack vatten. Nom nom. Päron till efterrätt eftersom de andra kalasade på chokladtårta.
(Har inte ätit socker på...4 dagar!)
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig strax. En jobbig skolvecka ligger framför mig och imorgon ska jag gå upp 5 timmar tidigare än jag är van vid, ska upp vid 6. Blä.
Gonatt, sov så gott! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinnaren är ute, var med igen om du inte vann :) http://bruudar.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

2012-03-04 @ 21:39:05
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0