Stress

Hr så fullt upp just nu så det är löjligt. Har 3 uppgifter i samhällskunskap, 4 uppgifter i idrott, hade prov idag, en kompis som jag fixade löshår på nu på eftermiddagen, imorgon ska jag till gymmet och på söndag har jag en kund som kommer hit och ska virka dreads.

Sååå....ah. Mycket just nu! Hinner liksom inte ens sitta vid datorn längre haha.
Igår var jag på Wella hela dagen och sen träffade jag pojken eftersom vi hade 8 månader! :D
Vi tog en promenad på djurgården och sen hemma gjorde vi amerikanska pannkakor men jag fick asont i magen så jag kunde knappt käka något.


Nu har jag precis käkat en sen middag (blir så när jag jobbar) bestående av omelett, macka och te. Har 2 liter cola i kylskåpet och sitter nu och funderar på om jag ska mysa till det för mig själv med en film för att jag varit så duktig idag eller om jag ska bli ännu duktigare och produktiv och göra lite uppgifter.
Imorgon ska jag upp 10, och nu orkar jag inte blogga mer.


Förlåt att jag är så tråkig på bloggen men allt är så stressigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0