Skiva

Var på studentskiva igår, lite halvtrevligt sådär. Somnade vid 4 dock och försov mig big time, vaknade upp på fel sida vid 12. Så har spenderat dagen i sängen framför film med pojken.
Nu ska jag vara duktig och göra klart alla läxor innan mamma kommer hem. Sen blir det en lugn kväll och så ska jag försöka sova tidigt så jag kommer upp imorgon.



Det var filmtema men knappt hälften var utklädda, skittråkigt ju. Var Mimmi Pigg som ni kanske ser :D
Johan var James Bond och hade en vattenpistol som han dansade runt med. Min pojke är helt sjukt dålig på att dansa, jag kunde inte sluta skratta! Gullen <3

Kommentarer
Postat av: Beckis

Fast varken du eller han var ju utklädda särskilt mycket heller...

Svar: haha nej vi klädde inte ut oss speciellt mycket eftersom vi visste att inte så många skulle göra det.
Frida Allwin

2012-05-10 @ 21:55:34
Postat av: Anonym

BLOGGAA NUUU <333333333

Svar: Jag skaaaaa :D
Frida Allwin

2012-05-14 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0