Och var fan tog jag vägen??

Jag har icke dött. Jag har varit i Öregrund på en välbehövd semester och bara tagit hand om mig själv. Varit med pojken, ätit massa skit, spelat krocket och kort, sovit och varit ute och tittat på solnedgångar. Njutit med andra ord!

Nu är jag tillbaka och utvilad och redo för att plocka upp bloggandet igen.

Har ni saknat mig kanske ni skulle ha följt mig på Instagram, Inspectorpink heter jag där och jag har uppdaterat hela helgen. Det är så lätt att göra det från telefonen :)

Var i salongen i onsdags och fixade lite syntetiska dreads på en annan praktikant vid namn Jessica :)


Och på tal om hår. Den lila färgen går ur jättesnabbt men gick från detta:

Till detta för att jag har världens bästa praktik och fick färg! <3 Special Effects, ska snacka mer om det sen i ett separat inlägg :)

Här ligger jag på gräsmattan igår och chillar i Öregrund.

Jag och fina pojken min <3 Vi färgade om hans hår också, eftersom han hade både utväxt och det var mörkbrunt.

Och så åt vi typ 5kg var av paj. Fuck diet liksom. Satan vad det var gott! Med typ 1 ton vaniljsås till såklart. Gjorde 1,5 liter och det tog slut haha! :D

Men lite rörde vi på oss allt! Här spelar vi krocket i solnedgången på den enorma tomten med en av Johans kusiner. Mycket trevligt, förutom att han ägde på det (och kubb, pil, kort osv), det var inte kul att han vann hela tiden :P


Och med det så säger jag hej hej nu är jag kanske tillbaka och bloggar lite!
Skulle det vara kul?

Kanske man kan få lite respons?
Behöver pepp för att fortsätta blogga! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Roligt att du är tillbaka! :)

2012-05-20 @ 21:58:27
URL: http://maniqueenofdepression.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0