Sjuk och nya Drop Dead kläder!!

Hejsan. 
Ligger för tillfället hemma med vad som känns som en stor tumör i magen, har så jävla ont. Inatt skulle jag gå och spy på toan men ramlade halvvägs, skrek som en gris tills mamma kom och hämtade en balja jag kunde spy i, sen låg jag kvar där i en kvart tydligen och ville inte gå tillbaka till sängen. Haha härligt va? 
Så idag blir väl precis som igår, ligga och äckla sig i sängen eller soffan framför tvn eller läsa lite. Försöka äta men det går inte så bra. Vet inte om jag är magsjuk, matförgiftad, har ätit laktos och reagerat på det eller om det är något annat. Är för lat och för svag för att orka gå ner till sjukhuset, de vet ändå aldrig vad som är felet på en.
Ska ta en dusch nu, fräscha upp mig lite så jag inte ser lika sjuk ut som jag känner mig, sätta på mig något annat än mjukiskläder och ta en fika men en kär vän. Det är allt jag orkar, har inte ätit ordentligt sen i måndags morse.
 
Ikväll/idag kommer Drop Dead ut med nya grejer!
så jag och Johan ska handla idag! :D 
Kände en skyldighet att säga det här också.
 

Klicka här för att komma till deras hemsida!

 
(frakten är inte speciellt dyr, ingen tull och brukar komma fram efter en vecka. betala med paypal om du är rädd att lägga ut ditt eller dina föräldrars kort på internet, paypal äger. funkar även med visa electron.)
 
Och det var typ det jag hade att säga idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0