Drakulas Hemlighet <3

Y0Y0! you only yolo once. eller nåt. haha nä. 
Varit sjukt trött hela dagen, kan vara för att jag försov mig imorse. Vaknade typ fem minuter innan jag skulle gå :( Så pinsamt att komma sent till föreläsning, men det var en grym föreläsare och han verkade inte bry sig så jävla mycket att jag smet in 20 minuter sent. Supersynd dock att jag var det, eftersom det var så bra så missade jag :(
 
Japp. Hursomhelst. Pluggat projektarbete och det kommer bli grymt. Har dock en ganska abstrakt idé just nu, måste få den kristallklar innan jag kan börja jobba. Men då kommer det gå med vinden! Behöver dock hjälp av er, mina fina läsare. 
Någon som blivit inspirerad av Kent rent stilmässigt? Eller någon som har en speciell stil som lyssnar på Kent? (antingen poppare, att du ser ut som en sån som lyssnar på Kent, eller att du ser ut som att du verkligen inte lyssnar på Kent). Ska intervjua folk och de jag kan vill jag gärna fota och ha med i arbetet så jag kan visa olika stilarna. 
Så ja, mitt projektarbete inom frisör ska handla om Kent och deras stil. 
Knasigt att min mentor ba Kör på!!! när jag föreslog det. 
 
 
Nu ska jag sätta mig framför en gammal windows xp från 2005 och spela Drakulas Hemlighet. Någon som kört det? Bästa spelet någonsin <3 Min barndom typ. 
Träffa mig och gör något inside från Drakulas Hemlighet och vi gifter oss. 
 
 
[insert bild av Drakulas Hemlighet, är för lat för att faktiskt gå och fota omslaget och google suger]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0