Haha jag vette fan

Tjääänare!
Praktikade idag som vanligt och....vänta lite, jag bloggade imorse va?
Japp. 
Hursomhelst så stod jag och Therese nästan hela dagen och kodade om html koden på deras nya tumblr. Det var roligt och lärorikt haha, går ju webbdesign och älskar att lära mig att koda! 
Så mycket frisör blev det inte idag alltså. Min lärare kom över och hälsade på och som vanligt alltid lika stelt. 
 
Johan kom och hämtade mig med bilen och jag tvingade honom att köra ända till Maxi för att köpa kaneläpplen. Köpte en hel påse, så mycket som fick plats. 450 gram naturgodis. Så jävla värt. Har liksom inte hittat det någon annanstans förutom där och Öregrund så när jag väl var där var det bara att passa på. 
 
Nu ska jag och Johan kolla på Föräldrafällan och dricka julmust, medans vi försöker överrösta Johans syrra Karin som står i vardagsrummet och sjunger kareoke på högsta volym. Lite fredagsfesti sådär. 
Imorgon ska vi till Slussen och fota till ett skoluppgift jag har i Foto A som jag missade igår eftersom jag var tvungen att gå hem för jag hade migrän. Men lätt som en plätt när pojkvännen är fotograf och har proffskamera. Det kan vara en fet fördel, inte för att jag egentligen behöver det :D :D (läraren gillar mig ok)
 
Haha nu ska jag sluta blogga. Egentligen har jag bara skrivit såhär långt för att Johan sitter och tjatar på mig att jag ska sluta blogga för att reta honom. Får se när han läser det här och kommer på mig :D
 
Hejdåååå
 
Gamla bilder på mig och Johan som jag hittade på den här datorn :D

Kommentarer
Postat av: victoria

vad heter din lila hårfärg ? :D

Svar: jag blandar alla mina hårfärger själv så den heter Fridde-lila! 8D
Frida Allwin

2012-11-22 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0