IT'S FRIDAY

Tjo. 
Kom precis hem från praktiken och har nyss tryckt i mig ett mellanmål större än min frukost och lunch tillsammans brukar vara. Är proppmätt, ganska äcklig känsla men ah :D
Ska packa ihop grejer och sen kommer Johan och plockar upp mig så drar vi till Öregrund över helgen. Woho! 
Ska bli superskönt att komma bort lite från allt, ta det lugnt och mysa. 
För exakt ett år sedan var vi i Öregrund första gången tillsammans, det var höstmarknad precis som det kommer vara i helgen. Skillnaden nu är att det är snorkallt (okej idag har det ju varit fett fint väder, blå himmel med sol och grejer) och det känns som att det var hundra år sedan. Men det var exakt 364 dagar sen vi gjorde denna video:
 
Haha seriöst, helt sjukt länge sen ju?
Vi tänkte göra samma sak iår, bara för att vi faktiskt är så töntiga :D <3
Saknar mitt hår hela tiden, RÅÅÅWSAAAA ;____; miss you </3 
Och Johan var så långhårig. Eller ja, det är fan snart så längt igen. Ska faktiskt klippa det i helgen, fast bara i nacken. Han börjar få sin lilla fina flickpage igen haha :D 
 
Okej, nu måste jag packa. och sminka mig. Var för lat för att sminka mig imorse så slängde bara på mig foudation och ögonbryn. See ya!
(johan tar med sig datorn så ska faktiskt blogga i helgen! och färga håret haha)
 
Någon slags lösning på outfitbild. 

Kommentarer
Postat av: Edit

Jag åker också till Öregrund nu i helgen, i morgon faktiskt! Min mormors föräldrar bor där :D

2012-10-05 @ 22:35:39
Postat av: Linchibelle

Konstig kommentar kanske men din röst är så himla härlig, blir helt glad av att höra den!

Svar: Menåh tack gullet <3
Frida Allwin

2012-10-08 @ 20:39:28
URL: http://www.linchibelle.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0