Sephora öppnar i Täby Centrum!

Igår öppnade Sephora i Täby Centrum och såklart var jag där :D 
Det var drag queens där och kroppsmålningar gjorda av makeup artister från Makeup Forever. Awesome!
Tittade och ba VILL OCKSÅÅÅ GÖRAAA!
Sen gick jag in i butiken och tittade runt på Mufes produkter och Benefits, två märken som inte funnits tidigare i Sverige. Det fanns även Sephoras egna märke som hade väldigt stort utbud av produkter, allt ifrån massa smink till hudvård och tomma förpackningar. Till min förvåning var det inte alls lika dyrt som jag hade förväntat mig. Till exempel så kostade Makeup Forevers ögonskuggor 180:- vilket inte är så dyrt om man jämför med t.ex. Mac, där deras kostar 160:- för Mufes är mycket större, tror det rör sig om nästan dubbla faktiskt!
När studiebidraget trillar in ska jag köpa den jag suktat efter sedan 2008, nummer 92. Google it. 
 
 
Var där och handlade lite idag, köpte en fet turkos penna från Sephoras egna märke som ska vara vattenfast, ska använda den till ögonbryn och ska testa den ordentligt imorgon för att se om den håller!
Köpte även en smal liten snedskuren pensel från Mufe till ögonbryn, och en tom sprayflaska för det behövde jag. Sminkborsten kostade 120:- och pennan 100:- så det var inte speciellt dyrt. 
 
Alla bilder är tagna av mig med min Canon EOS 600D och är helt oredigerade :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh, hoppas Sephora kommer till Göteborg-trakterna snart dårå :D

2012-10-26 @ 19:42:11
URL: http://neitherworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0