Upptagen med typ allt och det suger väl

Jag är så löjligt upptagen just nu att jag inte riktigt förstår det själv. Är det inte sova så är det skola eller träning, träffa någon, plugga, skriva projektarbete, äta eller något. Och sen börjar det om igen.
Nu ska jag skriva lite projektarbete innan jag mailar över det till min lärare, sen ska jag sova. Börjar 12.35 imorgon men ska troligtvis in till stan innan för att kika på ett par skor :)
 
Eh ja....det var väl typ det jag hade att skriva. Det blir liksom inte mycket roligare just nu. 
 

Latsmink som jag gör på lektionen haha det är bra att skolan är fylld med speglar ibland

Imorse vaknade jag med pojkvänsdoft från hans tröja, Jocke Berg på väggen som alltid, och en emos citat. Fint. 

Två smileys! haha skitkul...
 Fick hem lite nya nagellack och dessa är hemskt orättvisa bilder på dem men det kommer bättre sen!
Har klippt ner mina naglar för de blev sköra och gick av så det känns inte lika kul att måla naglarna och ta bilder på dem just nu, men det känns som att de snart kommer ifatt!
Understa raden är alltså de nya, sen har jag försökt hitta liknande lack i min låda men misslyckades med de flesta, yippi! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0