Nytt hår & en dag fullt upp!

Igår var hela dagen fullproppad med saker att göra! Gick upp 6.30 (PÅ EN LÖRDAG!!!!) och färgade och trixade med håret. Klockan 11 var jag klar och Johan kom förbi och plockade upp mig. Vi åkte till Solvalla där hans pappa var en av arrangörerna till en bildag.
Det var gratis hamburgare, munkar, glass, läsk, saft, sockervadd, popcorn, Bosse Bildoktor och Plura var där. Rätt najs, gratis mat <3 Bosse tyckte om mitt hår haha. 
 
Johan fotade runt lite, gick upp på taket för att få en helbild medans jag var och plockade upp 4kg choklad lite casual sådär. Ni vet stora som man vinner på Grönan? Två såna. Och jag gillar inte ens choklad, vet ni hur roligt det kändes att släpa runt på det? haha. 
 
Sen åkte vi hem och handlade, för det var dags för Krocketturnering! :D
Becca, som vann, fick en 2kg chokladkaka. Fett bästa priset. Om man nu tycker om choklad. 
Jag kom trea men vad hur nöjd som helst. 
Sen var det grillning och jag gjorde äppelpaj till efterrätt, och kvällen var faktiskt hellyckad. Vi hade Kent-quiz och jag fetägde alla, haha, och vi skrattade så vi inte fick någon luft. 
Redan halv tio blev vi trötta och Johan körde hem gästerna. 
 
Och nu ska ni få se bilder på håreeeet. Det är inte inklippt helt klart för det var så bråttom igår så ska göra det idag. Och fixa till färgen lite, ni kanske ser att vissa slingor är lite fläckiga. 
 






Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fint det blev! :)

2012-09-10 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0