Livet on hold

Har haft en riktig skitdag idag av okänd anledning, men nu mår jag lite bättre. Har stickat, kollat på Orange is the new black och druckit te. Håller på att sticka världens största och fluffigaste halsduk som förhoppningsvis blir klar innan snön kommer. Ska snart ta mig i kragen och åka till gymmet när träningskläderna är torra från torktumlaren. 
 
 
Kommande vecka är ju jul, på lördag jobbar jag med ansiktsmålning i Barkarby och herregud vad tiden går snabbt nu är det inte långt kvar på året. Ska idag träna min 139e gång iår, vilket betyder att om jag inte tränar mer har jag tränat ca 11 gånger per månad. Nu har jag ju egentligen tränat mer än så om man räknar bort sjukveckor och tre veckors uppehåll i Usa, och sen min lilla festperiod som varade i ca en månad. Då jag inte tränade en enda gång.
 
Men kollar man i träningskalendern har jag tränat minst tre gånger i veckan hela året, och senaste månaderna har jag gått ca 5 gånger i veckan. Känns sjukt bra, är stolt. Har ju iofs inte så mycket stress för tillfället och har möjlighet att ta mig tiden till att åka till gymmet. 
 
 
Känns verkligen som en evighet sedan jag tog studentet. Möh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0