Svammel

Har verkligen inte orkat blogga på sista tiden. Gjorde koloskopi idag, fett jobbigt. Var hardcore och körde utan bedövning. Om en vecka tatuerar jag mig. Lov på fredag. 19 månader med Johan på fredag. Öregrund på torsdag nästa vecka. Massa läkarmöten för att få iordning på ett och annat, vissa mer roliga än andra. Som att gå till min teraput, just nu undersöker hon om jag har någon diagnos. Väldigt roligt att svara på knasiga frågor okej. Äter popcorn just nu bara för att jag kan. Måste skaffa icakort så jag kan handla billig frukt. Inte varit i skolan sedan förra onsdagen, jag klagar inte. Måste färga om håret och limma i det som har lossnat men orkar inte. Vill spela wow men det funkar inte längre på min dator. Ska plocka ordning i rummet idag. Skulle vilja gå ner och simma på badhuset men vågar inte gå själv och det är antagligen massa småbarn där. Och smutsigt bland duscharna. Och kiss i badsängen. Usch. Men skulle vilja simma. 106 dagar kvar till studenten och 109 dagar kvar till Florida. Har jag berättat det? Ska till Florida i Usa med pojkvän plus familj i två veckor. Så pepp! Disneyworld, shopping, bada i Atlanten, äta massa gott. Kommer bli grymt. Måste bara spara ihop pengar så jag har råd att shoppa. Okej nu har jag svamlat tillräckligt, mycket mer händer inte i mitt liv just nu. Hej svejs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0