Bokat tatueringstid!

27 februari smäller det, första tatueringen! Är så jävla sjukt pepp, vill göra det nu nu NU men eftersom jag och syrran ska göra matchande samtidigt så måste jag ändå vänta tills hon blir frisk. Aja. Bokade igår, ska göra det på Swahili Bob's i Stockholm, har bara hört bra grejer där. Tänker inte visa vad det blir än men den kommer att sitta på höger arm och vara ganska liten. 
 
 
Nu frågar jag er, hur ont gör det egentligen? Vet ju att alla är olika men ändå. Har piercat tungan och det kändes ju inget, har ju haft självskadebeteende så är nog ändå rätt härdad. Är egentligen inte rädd för smärtan utan mest för att jag ska rycka till så det ska bli fel, haha. 

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ska den sitta på insidan eller utsidan av armen? Jag har gjort två över handlederna samt en längre upp, nära armvecket, och de över handlederna kändes jävligt mycket mer kan jag säga. Iallafall längs med "ytterkanterna" av handleden, om du förstår vad jag menar. Annars tror jag inte det blir några problem, tvivlar på att du skulle rycka till såpass att tatueringen skulle bli fel. Är det första gången och tatueraren vet om det brukar han/hon säga till, och om det gör för ont får man säga till själv.

Svar: Insidan, precis under armvecket :) Ja, har redan sagt till men ska verkligen säga åt honom att hålla i min arm hårt så jag sitter still haha :) frågan är, kan man ta lugnande innan eller är det dåligt? Alltså inte så mycket men typ nån theralen tro? kanske skulle hjälpa.
Frida Allwin

2013-01-30 @ 15:35:58
URL: http://nocic.se
Postat av: c

Har gjort på olika ställen på armarna, men tyckte just insidan under armvecket var värst :o Men som du skrev, är väldigt olika för alla! Och det är ju inte så att man skriker och springer iväg i alla fall xD
Jag tror det går jättebra! :)

Svar: nejmen sluta nu blir jag nervös :<
Frida Allwin

2013-01-31 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0