Världens sämsta bloggerska

Jag har varit så pinsamt dåligt på att uppdatera iår...Superförlåt! Känner inte att jag kan kalla mig själv bloggare när jag sköter mig såhär dåligt. Men riktiga livet framför internet. Jag har haft fullt upp. Skolan, jobbat, tränat massa och bott hos pojkvännen typ halva januari :) supermys!
Så...vad har jag mer att uppdatera om på senaste tiden? Ni som följer min Instagram har ju iaf lite koll på vad jag gör! Har inte tagit speciellt mycket bilder och ända sättet för mig att komma ihåg vad jag gör om dagarna är att kolla vad jag uppdaterat där haha. 
 
Har fått fina blåsor på mina redan superfula fötter :D
(för mycket träning i dåliga skor)
 
Köpte lutfisk på Prisextra för 20:- typ bästa dagen i mitt liv, lutfisk <3
 
Jag och älsklingen firade 18 månader i tisdags så vi var på spontanbio och såg The Hobbit i 3D High Frame Rate, Så jävla grymt! 
 
Har somsagt tränat en del och fått armmuskler! Har tidigare varit Gummitarzan
 
Fick värmefilt av Johan i julklapp och har bott under den sedan dess <3 Kan ju vara det bästa jag äger just nu. 
 
Jag och syrran spelade in en video som finns uppe på youtube
(klicka på bilden för att komma till videon!)
 
Var och såg min barndomsförebild Carl-Einar Häckner på Södra Teatern med Johan, vilken dag det nu var. Det var så jävla bäst, vi skrattade så vi grät och vi funderar faktiskt på att gå och se om den! Jag fick även prata med honom efteråt men jag vågade inte fråga om jag fick ta en bild :( Villeeee
 
Och så måste jag ju visa min lilla träningskalender. Varje gång jag tränar får jag en stjärna, som en liten belöning. Efter 20 stjärnor fick jag ett nytt träningslinne, nu är det 24 stjärnor tror jag och när jag kommer till 35 ska jag ge mig något fint. Smart pepp va? :D
 
Okej, det var allt. Idag har jag jobbat och tränat, sprungit på löpbandet här hemma hos pojkvännen. Ja, fatta lyxen att ha ett riktigt löpband hemma! Sen har jag duschat och ätit middag och nu sitter jag här vid köksbordet och bloggar och min pojkvän står och luktar mig på huvudet. Tar det som en hint att det är filmtajm. 

Hörs senare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0