all i do is to post selfies

Dan före dopparedagen. Var med syrran på stan ett tag i dag och sista-minuten handlade. Jag handlade iofs bara till mig själv, var ute i god tid med julklappar. Har dock inte slagit in dem än, ska göra det idag. Köpte en ny skrivbok och glögg till nyår. Varför finns inte glögg året runt? Bästa ju. Köpte ekologisk vitvinsglögg, nom nom. 
Har gått upp ett kilo och har inte ens börjat äta julbord än. Hur ska detta gå? Ska strax bra ner till gymmet, håller på att äta lunch just nu. Sen blir det klappinslagning, koka knäck och kolla på Grinchen som vanligt varje kväll den 23e. 
 
 
Igår var jag ledsen och miserabel, missade pojkvännens spelning för hade så ont :( låg i sängen och tyckte synd om mig själv. Ser likadan ut idag haha har samma fläta kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0