året 2014

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en hel del. Mycket som jag helst inte vill minnas eller skriva här. Men till exempel så var jag inlagd första gången, åkt ambulans första gången. Jag piercade septum, hade riktiga dreads och jobbade på Närcon. Klädde ut mig på Halloween för första gången seriöst. 

 

Hur har ditt 2014 varit?
Fucking kaos. Verkligen. 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?
Veckan mellan 20 april - 28 april. 

.
Vad är din största framgång 2014?
Tror inte jag har haft någon framgång detta år. Att träffa Peter kanske? Kan det räknas som en framgång?

 

Bästa köpet?
Definitivt min nya Asus-dator och min Android-telefon. Så bäst <3

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Troligtvis datorn och telefonen, och tatueringar. 


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Peter har gjort nästan alla mina dagar bättre. Och när jag fick sjukbidrag från Försäkringskassan haha. 

Vem har du umgåtts med mest?
I början av året var det väl antagligen Johan, men senaste halvåret så har jag klängt väldigt mycket på Peter höhö. Annars typ...Smulan mitt katt. 


Har du haft ett förhållande under 2014?
Yes, två stycken skulle man ju kunna säga. Slutade ett och började ett bättre. 


Vart reste du under 2014?
Har inte varit utomlands iår, men var i Linköping på Närcon. Och det är väl typ det längsta jag rest detta år.


Är det något du saknade år 2014 och vill ha 2015?
Saknar att bo själv, och ha lite stabilitet i livet. Saknade även att göra youtubevideos vilket jag hoppas komma igång med snart igen. 


Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag gjorde något dumt, sen gjorde jag slut med Johan och avslutade kvällen med att kolla på 13 snart 30 ensam på mitt rum. Ingte bästa födelsedagen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag skulle ha kunnat slippa väldigt mycket av all skit som hänt detta år. 


Vem saknade du?
Saknade Lollo den tiden hon var i Asien. Annars har jag nog inte saknat någon. 

De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte riktigt om jag kan räkna in Peter här iom att vi faktiskt träffades flera år sedan, men jag säger Peter ändå. 


Hade du några nyårslöften 2014?
Jag hade säkert måla mål inför 2014 och jag är ganska säker på att jag inte uppnådde något av dem. 

Favoritprogram på tv?
Tittar som vanligt inte så mycket på tv men jag kollade igenom Doctor Who som jag älskar! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Egentligen samma sak som jag skrev här förra året; Go for it! Du kan göra vad du vill och nå vilka mål som helst, jobb löser sig sen. Bara du har hälsan och dig själv så löser sig allt annat ;)

Jag vill väl helt enkelt ta mig i kragen och uppnå det jag vill göra iår. 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ååååh din Halloween-outfit! <3

2014-12-29 @ 15:57:53
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Ååååh din Halloween-outfit! <3

2014-12-29 @ 15:57:53
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Ååååh din Halloween-outfit! <3

2014-12-29 @ 15:57:54
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0