bleh

Huga! Somnade vid 18 igår efter värsta panikångestattacken någonsin. Vaknade imorse vid 10 och känner mig fortfarande som jello. Kom iaf lite snö igår, som otroligt nog ligger kvar på marken. Hade tänkt att gå runt på stan idag och leta efter nyårsklänning men orkar knappt gå på toa haha. 
Men några goda nyheter är att Peter lyckades på teoriprovet igår och har nu körkort! Wiho!
 
Nu kanske det är dags att få i sig lite koffein och piggna till lite. Skulle vilja komma iväg till gymmet idag eftersom jag inte kom iväg igår. Önskar att jag hade en butler som kunde göra kaffe åt mig och klä på mig. 
 
Nej, nu är det dags att ta sig i kragen. Har svept en halvliter kaffe och dagens planer är att gå ner och handla. Har feta cravings på litchi, det är min motivation just nu för att ta mig utanför dörren. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0