julgran

Godmorgon!
 
Blev väckt av både syrran och mamma för en timma sedan, är sjukt trött och ligger fortfarande seg i sängen. Ska på nätverksmöte idag klockan 11, så får vi se vad alla säger. Antagligen blir det kbt, antingen behandlingshem eller träningslägenhet. Hoppas på lägenhet, jag vill bo själv igen och klara mig på egen hand. Men vi får se vad de kan ordna. 
 
Sen kommer en kompis över så ska jag slinga hennes hår. Var länge sen jag gjorde slingor, men det var en av mina favoriter när jag jobbade som frisör så ser faktiskt fram emot det. Efter det blir det antagligen en tripp ner till gymmet. Har kommit på banan igen nu och jag mår så himla bra av att träna. Dessutom kommer mamma ha middagsgäster över så då stör jag inte dem med att vara hemma. Två flugor i en smäll!
 
Mamma kom hem med en gran igår. Vi har inte haft riktig gran på många år. Jag är lite emot riktig gran, tänker bara på alla odjur man släpar in. Tycker det känns onödigt. Men den var fin, det kan jag inte säga emot. Mamma var jättenöjd och på bra humör så fick hänga upp mina glittriga pepparkaks enhörningar som jag gjorde några dagar sedan. 
 
 
 
Känner tyvärr typ ingen julkänsla alls just nu. Har vägrat allt julpynt i mitt rum för det känns så himla fel på något sätt. För mig är det fortfarande typ oktober-november och inte alls bara en vecka kvar till jul. 
Vi får se om julkänslan kommer eller om jag blir en Grinch detta år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0