mina bodymods

Har gjort lite nytt sedan jag var aktiv här senast. Tänkte visa lite bilder här :3
 
Rosen har ni sett tidigare (den är smutsig av bläck), jag gjorde Maleficent i slutet av sommaren. Marcus Nordebäck på Zoi Tattoo i Gamla stan är den som gjort denna och jag är fortfarande så himla nöjd. Den är precis vad jag ville ha och jag är så glad att jag äntligen har min favoritkvinna på armen. 
 
Sen gjorde jag en spontanare på Stockholm Ink Bash. Har tyvärr ingen bättre bild på denna lilla just nu haha. 
 
 
Sedan gick jag tillbaka till Marcus och gjorde ett till godishjärta hihi. 
(hade dreads där ett tag i somras men det tar vi i ett annat inlägg)
 
 
Så nu är min överarm nästan fylld! Har lite plats på bicep kvar men det är redan planerat vad jag ska ha där. Skulle kunna boka tid redan nu men vill spara de pengar jag har tills jag får en lägenhet så jag kan köpa möbler. *vuxenpoäng*
 
Sen har jag töjt upp mina öron också. De var 20mm och är nu 30mm och jag trivs kalasbra med den här storleken. 
 
 
Och sen har jag även tagit septum piercing! Var jättespontant men trivs superbra nu. Tog den på Calm, gjorde den tjock direkt. Tror det är 2,5mm men är inte helt säker. 
Sen har jag ju kvar min tungpiercing och smiley, och "kärlek" på andra armen. Men det har ni redan sett :3
 

Kommentarer
Postat av: Blubb Svensson

Ohhhh Maleficent, sjukt snyggt! :D

Svar: Visst är hon? :D
Frida Allwin

2014-12-16 @ 20:19:44
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0