Så fett upptagen atm

Har inte hunnit blogga på ett tag, varit sjukt upptagen. Sov hos Angelica förra natten, vi pratade drack te och kollade på Maze Runner. Bra film men sjukt irriterande cliffhanger i slutet ;_;
Sen var det ju Syntax Error igår! Jag har sjuuukt trevligt, troligtvis bästa någonsin. Ah!
Idag så har jag fixat Johannas pojkvänns dreads. Borde tagit en före och efter bild för det var helt galet mycket att fixa. Hårbotten var bara ett enda stort krull typ. Och snart ska jag troligtvis åka tillbaka till Peter, han vill att jag ska hjälpa honom att städa hans rum...Jag är för snäll för att säga nej. Gäller bara att jag drar mitt feta lata arsle ur sängen och faktiskt kommer iväg. 
 
Världens sötaste Mew som la sig i mitt knä *__*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0