Egobilder

Hej hej. Idag ska jag träffa en kompis på stan och ta en kaffe, så jag sminkade mig. Och plattade håret. Ambitiöst! Haha kanske inte, men låt mig tro det. 
Sitter just nu i mjukisbyxor och lyssnar på ljudbok, är trött och har ätit popcorn till frukost. Ska nog käka något annat. Kanske. 
Min arm är jättesvullen och jag ser inte fram emot att sätta på kläder över den. Buhu. Ser ni hur svullen den är på bilderna? Ah. Ser ut som att jag gått upp i vikt men bara på ena armen haha. Ser iaf fram emot att träna imorgon, ska springa. Inte köra armar, har hört att det inte är sådär jättebra innan det är läkt. Så ska ta det lugnt denna vecka. 
 
 
Åh förresten. Tog ju blodprov för ett tag sedan, fick svar igår. Min kropp är i perfekt skick! :D alla prover var perfekta och det känns ju grymt bra. Speciellt de dagar man lever på popcorn, fattar inte riktigt hur det kan vara så bra. Men har ju faktiskt dagar då jag äter superbra. Så ändå. 
 
Ska sätta på mig jeans nu, hörs sen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0